Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Therese :) - 7 september 2008 15:42

Anette, Nina och Johanna söker efter kärlek på bästa sändnin


Idag är det åter dags för ännu en säsong

ENSAM MAMMA SÖKER!

kl. 20:00

Viasat 3

Av Therese :) - 7 september 2008 12:01

Torsdag

Det löste sig med vinsten som vi vann. Så nu skulle dom boka in den ända framme i december månad. Kan ju bli riktigt trevligt att åka på en liten shoppingresa till stockholm då. Shoppa lite julklappar och så. Synd bara att man ännu inte hunnit fått skattepengarna då.. Brukar komma vid lucia, men vi åker innan. Men blir nog en najs resa ändå.



På kvällen var det sen dags för bio. Var och såg Patrik 1.5 En rolig film. Blev många stunder att skratta till. (Tack Jempa för jag fick följa med). Dessutom fick man en hel del stunder då man kunde skratta åt publiken med.

Filmen handla om ett bögpar som ska adopera en pojke vid namn Patrik 1.5år som har en trasslig bakgrund. Men självklart vill dom adoptera pojken och det visar sig inte riktigt vara som dom tänkt sig då Patrik egentligen är 15år. Mer säger jag inte. Se filmen, den var rolig tyckte jag!! :)


Fredag

Hände inte så mkt. Arbetsdag, så jag jobbade. Sen så tog jag en avkopplande stund i massagefotöljen med datorn i knä och såg på filmen P.S I LOVE YOU. Okej film. Men jag tyckte inte den va jätte jätte bra. Tyckte den var lite jobbig att se i slutet. Då de inte hände så värst mkt..

Början var betydligt bättre.

Handlade om ett kärlekspar Holly och Jerry. Efter en tids sjukdom dör Jerry och hennes liv blir en blir mer och mer som en katastrof. På hennes 30-års dag får hon ett paket från Jerry som han ordnat med innan han dog, allt för att få henne att komma vidare i livet..

Godkänd film, men inte så mkt mer i betyg av mig!




Lördag

Började att se filmen Ciao Bella. En härlig kärleks film.

Filmen handlar om ett gäng killar som ska på Gothia cup och spela fotbollscup.  Linnea sitter vid fotbollsplanen där det italienska fotbollslaget spelar och drömmer om en kille med stil, då hon får syn på Mustafa. Dom börjar att ses och frågan är då, är han hennes dröm eller ej?

Se filmen, jag tyckte den var charmig att se. Fast dock lite jobbig ibland då det blev lite "kniviga" situationer.


Efter att ha sett frukosten så bar det av till jobbet. Jobb jobb å jobb, vad mer måste man säga?

Sen åkte jag hem, blev bjuden på grillat (inte alls helt fel) och därefter kilade jag hem till sängen för att krypa ner och se nästa rulle. Blev dock ingen fler. Killens kompis ringde och ville vi skulle komma och kika förbi deras partay. Så natten avslutades i ett militärtält på flygfält mitt ute i skogen bland en "fylla"... Men trevligt var det.


Söndag
Sov länge imorse, allt för länge hann inte ens med frukost. Enbart en macka.. Men de räknas inte. Sen var det dags, ännu en arbetsdag. Jippijaja! Haft lite besök av E, D och W förut iaf. vilket var trevligt. Men annars är det bara jobb jobb och jobb. Attans va tråkigt det är...

Måndag snart? Ledig då iaf :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards