Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 1 september 2008

Av Therese :) - 1 september 2008 19:16

Av Therese :) - 1 september 2008 11:34

Jag har känsla över att jag vill hitta på något tok/bus, något riktigt skoj. Var längesen jag kände så. Men det är så grymt roligt att göra "busigheter". Kanske att det blir på Torsdag, då det nämligen är dags för bio med Jempa :D


Längtar bara till att få sluta för dagen. Jag är trött och hungrig. Iofs. mat snart. Men jag har ingen matlåda. Hann inte med att fixa den imorse. Hade planerat för det men o vakna kl. 6,30 och inse att jag börjar jobba 7. Ne, då va det kört.

Så  imorse blev det hoppa upp ur sängen. Ta första bästa klädesplagg och dra iväg. Hitta ett par sockar som de sågott som är hål på. Attans. Men insåg inte det förän jag kom till jobbet så va ska jag göra åt det?

Håret oborstat. Ändå fått höra att jag är fin i håret. Haha :D

Helst av allt vill jag bara gå och gömma mig.


Vd ska jag äta till lunch idag då? Hmm.. ja.. den som väntar får se. Jag har ingen idé men får väll kila och kolla vad som erbjuds på matställerna idag.


Jag är grymt trött *gäsp gäsp* och hungrig får man gå hem för dagen snart?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20 21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards