Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 14 augusti 2008

Av Therese :) - 14 augusti 2008 11:56

Igår var en arbetsdag. - Ja, precis som vanligt!


Sen på kvällen blev ett besök i birsta med en del shopping.


Middag

Garderob

Rep

tavla

och en massa småkrafs typ, spik, hållare mm.


Sen var klockan 19. Hade tänkte att ta en sväng förbi sjukhuset och hälsa på en vi känner. Men tyvärr hann vi inte det innan besökstiden var slut.

Så istället bar det av hem för att skruva ihop garderoben, som jag förövrigt ska använda som städskåp. Blev en hel del massa plockande Bort med det som stod i köksskåpet och in städskåpet.


Även att jag kan upplysa om att då kom en massa myror framtrippande. O tippat, eller hur? (för er som läst min blogg tidigare)


Kanske att man kan införskaffa sånnadär "myrlådor" som Jessica tipsa mig om. Fast frågan är ju om dom fungerar på myrorna vi har. Anticimex borde ju isf. ha tipsat om sånna när dom var där och sprutade. Eller kanske satt upp några. Med tanke på att myrorna redan då kryllades av inne. URSCHA!


Snart är det iaf helg, vilket ska bli skönt. Dock är helgen redan rätt uppbokad. Selångers Marknad (tradition) samt att vi tänkt sätta upp broräcke på bron. Sen söndag har jag jour och om då slipper jobba så borde jag försöka få klar hallen helt och hållet! Börjar bli rätt irriterad på färgburkarna som står mitt på golvet inanför dörren.


Att fylla upp tiden blir nog inte något större problem känns det som :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards