Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av Therese :) - 12 augusti 2008 20:02


Myrorna håller på att invardera mitt hus. Myrorna håller på att trampa mig på nerverna! Nu får det vara nog! Att man varje förbannade dag ska ha hela köksgolvet fullt av myror håller på att göra mig vansinnig! Urschaaaa! Kan inte förstå varför i hela fridens dagar dom har flyttat in! Verkar inte som att det räckte med att Anticimex varit här en sväng och sprutat. Fortsätter dom såhär så måste dom nog komma igen! Urscha!

Dom är på diskbänken, köksbordet, golvet, i köksskåpen, klättrar på ens kropp om dom får möjlighet och ja, snart sprider dom väll sig till resten av huset med snart!


Kan inte förstå att dessa myror ska vara så förbannat jobbig att dom klättrar överallt! Men imorgon så ska vi testa med att ha ut myrmedel inomhus!  Vill dock egentligen inte göra det, men det har nu kommit till en gräns då det är ett måste!!!


Pissiga stackmyror försvinn från mitt hus!

Jag har nu börjat känna att jag, AVSKYR MYROR!!!!!!!!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards