Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 10 augusti 2008

Av Therese :) - 10 augusti 2008 17:35

Är människan en snäll varelse som finns här på jorden?

Man kan ju fundera på det..


Jag har kommit fram till att det finns många fega arslen som när dom super till kommer på att man ska prata med dom man aldrig pratar med annars och alltid snackar en massa skit om. Hur går det ihop att man gör så? Är det snällt? Att ena dagen slå ner på en endaste människa och sen nästa dag gå och knacka på dörren för att säga hej osv., det går inte ihop för mig.


Sen finns det ju även sånna som inte lyssnar ett skit utan tycker att det som man tycker själv är det bästa. Man bryr sig inte ett skit i vad andra säger. Man ska vara cool och tuff i vissa lägen och värsta mesen i den stunden.


Nä, nu ska jag snart på middag. Och var fan är han jag bor med????

Ute och töntar sig med bilen antar jag med sin tönt kompis!!

Kliar på kroppen, kan det vara allergi?


Av Therese :) - 10 augusti 2008 11:29

"Låg födelsevikt
Kattungar med en födelsevikt på under 90 gram är kraftigt överrepresenterade bland de kattungar som dör tidigt. Låg födelsevikt kan vara orsakad av för tidig förlossning, men förekommer oftare bland kattungar som föds efter en normal dräktighetstid. Den låga födelsevikten är förmodligen orsakad av medfödda defekter eller dålig näringstillförsel under dräktigheten, vilket kan drabba enbart en unge i en kull om till exempel moderkakan till den ungen är dåligt utvecklad
"


Kanske beror det på att kissen enbart vägde 50gram efter 2½dygn??

Av Therese :) - 10 augusti 2008 11:10

Nu är jag ledsen :(


Den underbara lilla kattungen som föddes pigg har vi precis funnit död :( Så vi alla är nu ledsna. Den lillekrabaten som var full av liv. Ligger nu helt stilla och rör inte en tass.


VARFÖR?? Älskade lilla du?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards