Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 2 augusti 2008

Av Therese :) - 2 augusti 2008 10:41

Godmorgon allesammans!

Det är nu lördag, många är lediga men dock inte jag :(

Dock verkar dagens väder inte bli jättesuper, så det gör kanske inte så mkt att man jobbar idag. Man är ju hellre ledig en dag då vädret är jättefint.


Iaf så sov jag asdåligt inatt. Först och främst var det hur hett som helst inne. Sen när man väl sovit ett ta.. då man sover som bäst mitt i natten (kl. 02,50) så ringer killens mobil. Han svarade inte och snart kommer ett mobilsvars meddelande om att det var fel i en fabrik. Skiter i det och somnar om. Strax efter att man somnat om så kommer ett sms, RING MIG!

Men är man helt jävla dum i huvudet kan man ju fundera på.. Med tanke på att svarar man inte så vill man väll inte ha någon kontakt med personen som ringer eller så hör man inte. Kan man kräva att någon ska svara mitt i natten om man är ledig???

Jag bara väntade på att hemtelefonen skulle ringa och då j¤#%&"s skulle jag ryckt tag i luren och gett en regäl utskällning! Fan i mig att man inte ska få sova på nätterna riktigt för att någon kommer på att man ska beordra ut en arbetare mitt i natten pga. att det är fel någon annanstans. Den som har jour kan banne  mig göra skiten själv annars så kan man vänta till morgonen efter.


Till veckan så ska jag iaf träffa en kär gammal vän som det var dryga ett år sen jag träffa. Kommer bli jätteskoj. Får se vad vi hittar på för roligt, antagligen kanske en tur hem till mig för att kolla hur jag har det :)


Nu måste jag jobba vidare. *gäsp o vink*

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards