Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Therese :) - 29 juli 2008 13:34

Vädret ute är helt underbart ljuvligt, soligt och varmt. Attans att man inte längre har någon semester :(

Satt iaf ute på lunchen vilket inte var fy skam! Men nu är man åter inne igen och jobbet kallar. Faktist att jag må säga att det är skönt att det inte är så mkt folk och så mkt bråttom saker att göra.


Igår kväll så kom Mister R´s pappa förbi och hjälpte till att bära in tvättmaskinen. Riktigt underbart härligt!! Snart så kan jag tvätta igen när den är inkopplad. Börjar bli jobbigt med att de mesta av sommarkläderna ligger i tvättkorgen och väntar på att åter igen bli rena och fina, men snart.. snart. Det är nära nära nu :)


Nu ska jag kila till skrivaren och hämta några papper som spottats ut. Jobbet kallar!

Av Therese :) - 29 juli 2008 13:34

Vädret ute är helt underbart ljuvligt, soligt och varmt. Attans att man inte längre har någon semester :(

Satt iaf ute på lunchen vilket inte var fy skam! Men nu är man åter inne igen och jobbet kallar. Faktist att jag må säga att det är skönt att det inte är så mkt folk och så mkt bråttom saker att göra.


Igår kväll så kom Mister R´s pappa förbi och hjälpte till att bära in tvättmaskinen. Riktigt underbart härligt!! Snart så kan jag tvätta igen när den är inkopplad. Börjar bli jobbigt med att de mesta av sommarkläderna ligger i tvättkorgen och väntar på att åter igen bli rena och fina, men snart.. snart. Det är nära nära nu :)


Nu ska jag kila till skrivaren och hämta några papper som spottats ut. Jobbet kallar!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards