Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 6 juli 2008

Av Therese :) - 6 juli 2008 15:34

Åh du milda makaroner, jag fick ett klipp skickat till mig på några killar som gör pull up´s på en jättehög byggkran. Själv får jag nästan panik över att se klippet och även att jag försökt se om dom har någon "livlina" men jag ser inge.. Gör ni?


http://www.videosnuttar.se/jackass/pull-ups-under-en-byggkran.html



Av Therese :) - 6 juli 2008 12:06

Då var det söndag, Gatufesten är avklarad för i år och ja.. Jag var dit i onsdags och igår/inatt. Var först på förfest hos K (en tjej som jag gick med i skolan) och sen åkte vi alla sex tjejer ner på stan. Sluta med att jag tappa bort alla och inte hittade igen dom. Men som tur är så är man ju ändå inte helt själv när det är 1000-tals andra pers som är omkring en så då hittade jag några personer från byn att prata med, syster och några pers till. Sen var det dags för hemgång.


Tiden gick allt för fort kändes det som, var det för att det var roligt må tro?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards