Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 27 juni 2008

Av Therese :) - 27 juni 2008 18:46

För den som inte tror mig kan ju gå in på http://www.st.nu/nyheter/lokalt.php?action=visa_artikel&id=741478 så får ni se :(

Av Therese :) - 27 juni 2008 09:24

Då ringde telefonen igen, denna gången så var det från verkstaden. Dom hade granskat min bil igår då jag "klagat" på förändringar på baljor/trösklarna på bilen. Och troligtvis så kommer det bli omlakering av dom.

Känns ju bra med tanke på att bilen är typ precis två år på dagen.


Av Therese :) - 27 juni 2008 09:13

Imorse ringde telefonen. Dags att upp och hoppa! Är en kille som ska komma hit och shoppa biljetten till Peace & Love. Så som det ser ut nu så är båda biljetterna sålda. Najs najs, kobajs :) Fast man vet ju aldrig. Det finns ju mkt snackare å så med..

Så jag ropar dock inte hej förän ikväll!


Har precis läst igenom tidningen, insåg att Rix fm kommer att sluta sända i Sundsvall. Asdåligt ju! Jag som tycker att det varit perfekt att kunna "zappa" mellan, mellan guld, Rix, Mix Megapol, P3 samt P4. Men efter nyår så blir det en kanal mindre :(

Nu är det snart dags att kila vidare, måste ut och arbeta lite med renoveringen och sen så blir det antagligen till att möta upp killen.


Tjollahopps!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards