Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Therese :) - 14 juni 2008 18:17

Vart har tiden tagit vägen idag? Tiden har bara sprungit iväg. Iofs. så tog jag en regäl sovmorgon vilket kändes otroligt behövligt. Låg i sängen o  slappa ända till kl. 11. Sen bar det av upp och upptäcker att jag fått hjälp med mina plantor som jag sått :( Så då bar det av ut för att fixa. Därefter belv det fika. Sen ut och fixa igen. Planera om tomaterna, så löken (som jag fick av mamma innan jag blev sjuk och inte orka satt), samt klippt gräset. Skönt att allt det är fixat. Så nu är det snart dags för att äta lite. Bllir rester från igår, inte fy skam dock.. Taccos :)


Sitter just nu och småsneglar på fotbolls matchen Sverige-Spanien, går dock inte så bra just nu.. Underläge.. 0-1. Men jag håller tummarna och hejjar på Sverige ändå. Hejja hejaa!!!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards