Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Therese :) - 8 juni 2008 22:56

Första dagen på en vecka som jag börja känna mig någolunda pigg. Som jag orkat med att göra något vettigt känns det som. Ikväll så var jag och lastade mig fyrhjuling som ska besiktas imorgon. Tro hur det kommer gå :S Har nämligen inte de bästa batteriet och idag hann jag inte köpa något eftersom att jag jobba till kl. 19.


Jag och tjejen jag jobbade med idag testade att beställa pizza på internet idag :) En rolig grej lixom som faktist fungerade riktigt bra så därför vill jag tipsa om denna härliga sida!!!


Pizza.nu


Så varför inte klicka in och beställa en pizza  nästa gång du blir hungrig? :D
Iofs. kanske inte den bästa tjänsten man kan tänka sig för dom personer som bor på landet.... Ingen som har utkörning till där jag bor. Men om man är på jobbet så är det en riktigt bra ställe att beställa pizza ifrån om man blir sugen :) Och sen att lägga till, självklart så säljs inte bara pizza utan det är bara en del av utbudet... utan det finns typ allt möjligt gott :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards