Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 6 juni 2008

Av Therese :) - 6 juni 2008 08:01

Btw. ställde mig på badrumsvågen igår och den visade nedgång i vikten. 1 ½ kg har man gått ner på den tid man varit sjuk :S
Undra hur mkt skit man stoppar i sig i vanliga fall som man inte behöver eller hur mkt näring som man går miste på genom att man inte kan äta?? :SS


Fortsätter det såhär så kan det sluta hur som helst...

Av Therese :) - 6 juni 2008 07:42

Sveriges nationaldag. Jehooo för alla som ska ut och fira, alla som ska göra en massa skoj. Men jag då?! Jo, en klassfest väntar på mig ikväll och det känns verkligen inge roligt. Senaste dagarnas sjukdom håller på att ta kål på en och man vill bara vila. När sov man riktigt en hel natt sist tro? Lördags!


Man håller fortfarande på att proppa i sig en massa tabletter för att få bli frisk men det känns som ingen återvändo. Imorse när jag vakna så kände det som att halsen och magen var full med blod (knäckt extra som vampyr?) så just nu känner jag mig lite illamående.


Ikväll är klassfesten och det är så grymt jobbigt att det är såhär. Jag mår mer eller mindre pissigt och jag var hur laddad som helst för dethär. Allt kändes riktigt skoj men nu.... Neeeh!


Så förbannat jävla ont jag har i mun, hals och öron emellan åt så vill man bara ta kniven och skära bort en del. BLÄ!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards