Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 20 maj 2008

Av Therese :) - 20 maj 2008 20:29

Nå, man kan ju undra vad han säger i sin text om han har översatt bara rakt av!

Det låter exakt som Amy´s låt ju! Men om inte låten är stulen så kan man ju ställa sig frågan, hur kan man komma på att göra en låt sådär precis lik?


Visst är den lik?


Ne, jag tycker inte att vi ska rösta på honom i Eurovision iaf!!!


Jag tror han försöker åka på en räkmacka jag! :)

Av Therese :) - 20 maj 2008 20:07

Hann inte mer än hem så började regnet trilla ner från himlen. Kanske inte så lämpligt att tvätta när man inte kan hänga upp tvätten på tork sen.  Just nu ligger tvätten i hallen och där blir den nog liggandes i väntan på bättre väder. Vänta och vänta och vänta... Jepp så får det bli!


Ska kila ut i köket nu och ta mig en bit kladdkaka... till! Har bara blivit några stycken sen jag kom hem från jobbet. Snart lär man ju rulla fram. Man får väll i dethär läget säga att det är tur man inte är fotomodell eller liknande för då hade man ju knappt kunna ätit en liten bit! :)

Äta och njuta ska jag göra nu!

Adjöss!

Av Therese :) - 20 maj 2008 17:58

Jag är helt imponderad! Loggade precis in och inser att jag har en hel massa kommentarer att godkänna! Jag är överlycklig! Så roligt att se att det är någon som läser min blogg :) *hihi* Hela 5 kommentarer, de ni!


Snart ska man gå hem för dagen! Håller på att fixa det sista nu. Sen blir det hem till tvätten en hel massa tvätt dessutom. Hittade att kisse-pisse hade varit och gjort tok på ena sängen så då måste städas :(


Ne, nu längtar jag hem..  Hem till tvätten och den härliga kladdkakan som jag har som bakades igår :) *mums*

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards