Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Therese :) - 19 maj 2008 15:12

Nu har jag även sytt upp mina gardiner.. Eller nej, jag har klippt av gardinerna och sytt upp dom rättare sagt! Duktigt gjort av mig :) Hur nöjd som helst liksom, så nu belönar jag mig med Fanta Mango. Min favvo dricka just för tillfället. Inte nog med att jag har fixat gardinerna, jag har även fixat sömmarna på vimpeln som var nära på att gå sönder. Så nu håller den i sommar med =)


Tro vad nästa projekt blir... Känns som värsta projekt dagen idag! Men å så mkt jag fixa :) Kanske ut och plantera lite nu?

Av Therese :) - 19 maj 2008 12:26

Nu var Buzzador kampanjen proviva avklarad och rapporterad! Skönt att man har en lista och kan pricka av saker en efter en :)

(Vill du med bli Buzzadorare?)

Även avklarat punkterna att anmäla tvättmaskinen trasig samt allt tjaffsande med Tele2 (skitföretaget)! Som tur var fick jag prata med en jättetrevlig kille sista samtalet med dom så nu hoppas jag att allt är fixat, ANNARS! Att det ska vara så förbannat svårt att byta från Tele2 när man har kontantkort tom. Man kan ju förstå att det är lite mer komplicerat om man har ett abonemang där bindningstiden inte utgått!


Nu funderar jag på att ta tag i nästa punkt. SY! :)

Av Therese :) - 19 maj 2008 08:18

Igår kväll efter jobbet hamnade jag hemma hos mamma, pappa och syrran. Fick lite god mat och sen hamnade jag framför datorn med syrran och letade resor till stockholm idag eftersom att dom ringde från Arlanda och sa att deras resa hade blivit framflyttad några timmar, istället för vid  11 skulle dom åka 14. Och eftersom att dom skulle komma ner 5:30 och behöva vänta å vänta. Så vi hittade en ny biljett med tåget. Så nu sitter man här i kyliga Sverige och är lite avis.. Men jaja, jag har ju både varit i Thailand och Kina i år så jag får väll inte klaga :)


Annars är det måndag idag, solen skiner och det är rätt så underbart att vara ledig! Har en lång lista framför mig som borde göras. Men får se vad jag orkar ta tag i, kanske ute sysslor..?

Eftersom att vädret är så underbart fint just nu så ska jag nog kila ut och städa bilen invändigt. Stort behov av att bli lite ren. Därefter ringa tvättmaskins service. Trots nyss haft killen här så fungerar tvättmaskinen inte riktigt som den borde :( Den kan inte torktumla. Den upptäckten gjorde jag ju nyss när jag skulle torka mitt duntäcke som någon av mina kära kissar hade märkt med lite kiss. Bläsch!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards