Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 18 maj 2008

Av Therese :) - 18 maj 2008 12:50

Ingen kan den senaste tiden undgått att dom har det grymt jobbigt i Burma och Kina efter två katastrofer som inträffat.

Därför vill jag tipsa alla att skänka en slant till dom som verkligen behöver det! Det är trots allt välldigt fattiga länder så självklart behövs all hjälp som kan fås och förstås som dom vill ta emot!


KINA


BURMA

 LÄNK!
Av Therese :) - 18 maj 2008 10:26

Dagens planer:


  • JOBBA
  • JOBBA
  • JOBBA
  • ÄTA LUNCH
  • JOBBA
  • FIKA
  • JOBBA
  • STÄDA UNDAN FÖR DAGEN
  • ÅKA HEM
  • SLAPPA!
  • SOVA!
Av Therese :) - 18 maj 2008 00:04

Nu har precis främmande kilat hem iofs.  lite främmande kvar. Kissekatten stannade kvar. Fast inte mig emot jag har gärna en massa goa kissar omkring mig. En av mina kissekatter vill dock inte komma in. Men antar att hon tänkt vara ute inatt med. Men nu jag antar att det är dags för att sova lite. Imorgon ska jag kliva upp i tid och äta en god frukost innan jobbet! Kommer vara riktigt hungrig då misstänker jag. Har inte ätit någon riktigt middag idag så jag antar att man har sig själv att skylla!!! Men, that´s life.

Synd att mamma rinde lite sent och bjöd in mig på middag eftersom att jag typ hade kommit hem då :( Annars hade jag fått kommit och ätit grillat med dom. Min favvo mat. Nu dags att sova lite.


Godnatt!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards