Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Therese :) - 15 maj 2008 22:09

Är du en av 1062 Magnus Persson i Sverige? Då finns möjlighet till att fynda en billig flygbiljett till Chicago. Efter att Tradera gjort en felbokning till eBay-mässan i Chicago i juni och beställde en flygbiljett i namnet Magnus Persson istället för Pettersson, blev det en plats på planet över. Nu auktioneras den ut, eftersom det inte är tillåtet att ändra namn på flygbiljetter hippt som happt. Står det Magnus Persson i ditt pass och du har möjlighet att vara borta 18 juni – 22 juni är det bara att buda. Biljetten har ett värde av 6000 kr och är mellan Stockholm - Chicago. I det slutgiltiga budet ingår även entré på Ebay-Live mässan.Auktionen avslutas den 25 maj.

För att bjuda på auktionen besök Traderas hemsida och sök efter Magnus Persson!

Av Therese :) - 15 maj 2008 21:03

Ramlade in på tv-programmet spårlöst som jag nyss har tittat klart på. Jag bara älskar det programmet. Det är härligt när man får se glädjen hos dom som är med. Det är underbart att se hur otroligt glad personerna som hittar sina anhöriga blir. Man Kan nog inte riktigt förstå hur man känner om man inte träffat sina riktiga föräldrar när man inte är i den sisten själv.

Men jag tycker att programmet är super bra iaf. och jag hoppas det blir många många program till!

Av Therese :) - 15 maj 2008 16:36

Imorgon så ska det bli dejt :) Ska bli skojjigt. Blir något gott till middag då misstänker jag, men vad tro? Det får man nog se imorgon. Innan dejten så ska jag till mormor och moster  på besök. Så imorgon är dagen fullbokad.


Ska bli trevligt med en dejt med lilljenny.


Nu dags för lite varma mackor och o´boy. Låter väll gott ;)

Av Therese :) - 15 maj 2008 14:59

Är det någon som vet när bilbingon börjar i Bergsjöparken? Eller har den redan börjat eller blir det ingen bingo där i år??


Jag e sugen på bilbingo...


Har någon info om bingon?

Av Therese :) - 15 maj 2008 14:20

Ledig dag - Slappar dag. Skönt fast dock rätt tråkigt. Händer inte så mkt. Sitter och lyssnar lite på radion nu. Om en kille som är tillsammans med sin kusin sen 9månader men att inte gått ut med det förän nu till några av sina närmsta. Men då hade tjejens föräldrarna fått reda på det och dom skulle göra allt för att förstöra. Stackare!

Att föräldrarna ska gå emellan och lixom förstöra, är det rätt? Herregu!

Vad är värst att vara tillsammans av en av samma kön eller vara kär i sin kusin? För min del är det tjej och kille som hör ihop. Men jag har absolut inge problem med tjej - tjej eller kille - kille heller. Men kan tänka mig att det kanske föräldrarna kan ha rätt stora problem om man skulle lägga fram att man är lagd år desamma könet. Men då borde dom väll vara nöjd om det är kusinen som man är kär i som och inte har dessamma kön?


Äh, det är svårt detdär. Men jag tycker som så. Är man kär så är man kär och då bör man få vara kär i den man är kär i och att någon ska lägga sig i tycker jag inte!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards