Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Therese :) - 6 maj 2008 13:13

Dagens väder är lite dystern men eftersom att det redan är lite tråkigt så skulle det inte göra så mkt om det kommer lite regn. Och som ni alla har hört, efter regn kommer sol. Så hoppas jag det ska bli. Att det ska bli soligt och varmt. Gräset blir grönt och knopparna på träden kommer brista och bli gröna och fina.

Det är vår nu, det är vår!

Av Therese :) - 6 maj 2008 08:44

Igår hade det kommit ett litet paket på posten med en t-shirt (bertsbil), Bert´s slagerbok samt slagerskiva. Så just nu håller jag på att poppar lite gamla slagers :)


Ska snart plocka ihop det sista innan jag ska dra på jobbet igen precis som de flesta andra dagarna på jobbet. Måste fundera på vad jag ska köpa för födelsedags present med. Eftersom personen som fyller år inte riktigt verka kunna säga vad han önskar :(


Well, tajm to go.. om 30 minutas måste man dra sig.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards