Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 5 maj 2008

Bitterfitta på Tele2 mobil avdelning

Av Therese :) - 5 maj 2008 17:21

Ringde till Tele2 och ifrågasatte varför dom nekat mig portering från deras skitnät som funkar piss där jag bor. David, killen som jag först fick prata med kunde då inte komma åt systemet och kopplade mig vidare till någon som hade hand om registreringar. Då fick jag prata med någon idiotisk tjej som var helt blåst! Fan vad arg jag blev på henne! Sämre bemött av en kundtjänst har jag aldrig blivit! Fy fan vilken idiot till tjej dom hade där. När jag ifrågasatte saker blev hon mer och mer sur. Sen sa jag åt henne att jag tyckte att det var lite dålig service för hennes förklaringar var inte värd ett piss för mig. När hon inte ens kunde förklara varför. Hon sa bara att jag måste ladda in pengar och registrera kortet eller välja att köpa ett nytt nummer hos dom jag ville byta till. Öh, varför ska man måsta göra det. Äger man ett nummer så varför ska jag då behöva göra det tyckte jag. Någon förklaring fick jag inte heller av dendär stjärnan LOTTA PISS POTTA! Eftersom att hon inte kunde förklara för mig på ett vettigt vis så sa jag åt henne att jag verkligen inte tänker rekomendera TELE2 till någon jag känner!!! Nå, hur som helst blev hon ännu surare och hon avslutar samtalet med att slänga på luren i örat på mig!


FY FAN VILKEN DÅLIG SERVICE!


Vad kom jag fram till med mitt användande av Tele2!


BLI ALDRIG KUND HOS TELE2 och jag hoppas verkligen att LOTTA PISS POTTA får veta vad jag känner för henne!


Tack för mig!

Jag drar och lagar mat nu och lugnar mina nerver lite....

Sen måste deklareras!

 
 
Ingen bild

sd

28 juli 2008 22:14

För att portera ut med kontantkort så måste det vara registerat i ditt namn, samt med adress och personnr. Alla operatörer kräver det.

 
Ingen bild

Svar till sd

29 juli 2008 11:49

Om dom kräver det så måste man kunna förklara varför för kunden. Och sen dessutom att jag var in på tele2´s hemsida och fixade det för det stod att man kunde registrera sig där. Men tydligen för något annat (som man inte kunde uppfatta) när jag ifrågasatte nästa gång hur det kommit sig att jag inte var registrerad fast jag gjort det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards