Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 3 maj 2008

Av Therese :) - 3 maj 2008 15:00

Då har man idag varit på gårdsfest som K-rauta anordnade i stan :) Dom delade ut 100 mini skruvdragare. Så fick jag o killen en sån! Sen gick vi frågesport. Och nu vid 14 så hade det ringt 2 samtal på mobilen så ringde upp eftersom att jag har typ inga nr. inlagd på mobilen och kolla så det inte var från jobbet (eftersom jag har jour). Då hamna jag hos en tjej på k-rauta som sa att jag hade vunnit men eftersom att jag inte svarat på mobilen så hade dom utsett en annan vinnare. Så nu funderar jag på vad jag vann eller den näst bästa vann eftersom att då inte jag svara mobilen när dom ringde.

Fan va pissigt. Jag vågade heller inte fråga vad det var som va vinsten... Men nu är jag så nyfiken vad som priset va. Någon som vet vad priset i frågeslinga tävlingen var???

Av Therese :) - 3 maj 2008 07:50

Idag var man uppe med tuppen, nästan iaf.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Funderar hur vädret kan bli idag? Regn eller uppehåll? Kommer man kunna slänga in lite tvätt till så man får bort det. Åh, va less jag är på att det inte blir riktigt fint väder så man kan proppa tvättställningen full och den bara torkar jättesnabbt!


Nu är det varmamackor tajm!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards