Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 2 maj 2008

Sura bilar

Av Therese :) - 2 maj 2008 17:33

Ja, det är precis som det låter! Sura bilar från Ahlgrens sitter jag och äter på. Inte helt fel. Sen har jag tänkt att det ska bli taccos till middag. Tro om man får något sällskap eller om det är ett garage och en bil som är viktigare?!


Insett att jag är lite dålig emellanåt att blogga vilket inte är så bra :S


Men en sammanfattning sen sist.

Igår storsanerades lacken på bilen var typ ett ton med asfaltsfläckar på den. Även fullt innanför dörrarna på trösklarna. Huga. Vad jag gnodde och gnodde med prickbortmedlet. Men fick iaf bort det mesta. Sen så hittade jag bubblor i lacken vilket gjorde mig lite ledsen :( Galvsläpp eller rostfläckar? Ja ett avdera. Vid 3 av 4 dörrar. Så ska höra med verkstaden vad dom säger om det ska bli hål rakt igenom innan det lagas eller om det ska fixas till nu. Irriterande eftersom att bilen inte är så gammal.


Idag har man jobbat. Haft medarbetarsamtal och lönesamtal. Det gick ju helt okej. Så nu får man väll hoppas att man får jättemkt löneförhöjning att jubla över... *haha*


I helgen hoppas jag på att få vara ledig. Hoppas att tjejerna på jobbet håller sig på benen så man slipper gå ut och jobba. Mina planer för helgen är att städa bilen invändigt samt att jag behöver baka lite för till veckan så e det ett födelsedagsbarn i huset :)


Nu vill resten av bilarna parkera. Så det är dags för parkeringsvakten att kontrollera så dom parkerar rätt....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards