Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Therese :) - 2 maj 2008 21:57

Ikväll har jag kikat lite på Talang. Vissa är ju så grymt duktig medans vissa, ja behöver man säga så mkt mer? På måndag är det Talang igen och jag ska försöka mig på att inte glömma det. Men risken är stor att man glömmer, då man inte ens kommer ihåg att det sänds på fredagar.

Just nu så funderar jag på vad jag ska hitt apå. Kanske att man ska kila till sängs och sova tidigt idag. Känner mgi rätt så gäspig trött.


Godnatt

Av Therese :) - 2 maj 2008 19:13

Tjena allesammans! Snart är min taccos klar. Ska bli mumsigt till middag :D

Kollade precis mailen och har fått mail om att jag har blivit uttagen som buzzador. :) Så då ska bjuppas på ProViva female. Låter väll najs eller hur?!

Ska bli spännande. Första gången som man e med på såndär kampanj.

Vill du åxå gå med och få testa produkter med vänner som ovänner, registrera dig då här!


Om du däremot önskar mer info, klicka här.

Av Therese :) - 2 maj 2008 17:33

Ja, det är precis som det låter! Sura bilar från Ahlgrens sitter jag och äter på. Inte helt fel. Sen har jag tänkt att det ska bli taccos till middag. Tro om man får något sällskap eller om det är ett garage och en bil som är viktigare?!


Insett att jag är lite dålig emellanåt att blogga vilket inte är så bra :S


Men en sammanfattning sen sist.

Igår storsanerades lacken på bilen var typ ett ton med asfaltsfläckar på den. Även fullt innanför dörrarna på trösklarna. Huga. Vad jag gnodde och gnodde med prickbortmedlet. Men fick iaf bort det mesta. Sen så hittade jag bubblor i lacken vilket gjorde mig lite ledsen :( Galvsläpp eller rostfläckar? Ja ett avdera. Vid 3 av 4 dörrar. Så ska höra med verkstaden vad dom säger om det ska bli hål rakt igenom innan det lagas eller om det ska fixas till nu. Irriterande eftersom att bilen inte är så gammal.


Idag har man jobbat. Haft medarbetarsamtal och lönesamtal. Det gick ju helt okej. Så nu får man väll hoppas att man får jättemkt löneförhöjning att jubla över... *haha*


I helgen hoppas jag på att få vara ledig. Hoppas att tjejerna på jobbet håller sig på benen så man slipper gå ut och jobba. Mina planer för helgen är att städa bilen invändigt samt att jag behöver baka lite för till veckan så e det ett födelsedagsbarn i huset :)


Nu vill resten av bilarna parkera. Så det är dags för parkeringsvakten att kontrollera så dom parkerar rätt....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23 24 25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards