Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 13 april 2008

Av Therese :) - 13 april 2008 21:24

Det kan ju inte undgått någon om historien om den underbart söta tjejen Engla som förra helgen försvann på vägen hem. Hennes cykel hittades rätt snart och dom misstänkte att någon kidnappat eller ännu värre mördat tjejen. Nu ser jag att den misstänkte 42-åringen har erkänt. Han har mördat henne och även en 31-årig tjej är han misstänkt för att ha mördat.


Englas kropp är hittad och bara det är ju en lättnad för familjen.


Må den 42-årige mannen få sitt straff nu. Låt han få vad han förtjänar!

Hoppas han får ett regält fängelsestraff. Men han ska väll genomgå en rättspsykriatrisk undersökning och sen så får man hoppas att han inte visar sig vara sjuk och ska ha vård. För då kommer dom ju ut rätt snart när dom ses som friska. :S


För att läsa mer se:

Expressen & Aftonbladet

R.I.P Engla

Av Therese :) - 13 april 2008 20:51

Jag känner mig lite off, känner mig inte riktigt så laddad som jag borde inför morgondagen. Allt känns så långt borta men egentligen är det inte det..

Just nu håller kameran på att ska lägga in lite bilder på datorn. Måste ju självklart ha en tom kamera med mig.  (ah, vet jag har inte skrivit vad jag ska göra men den som följer bloggen får nog snart det veta)


Nu ska jag fixa det sista och sen så ska jag ladda med en skål mä glass. Sa bli mumsigt!


Go kväll!

Av Therese :) - 13 april 2008 10:35

Ännu en arbetsdag är här. Dags att ta tag i saker och ting.

Det börjar kännas lite spännande inför morgon dagen.. Äventyr på g lixom :)

Men det är bara till att längta på.

Fast just nu vill jag bara hem.. Känns som evigheter tills när jag kommer hem. Många timmar kvar..


Men tills jag kommer hem så måste man nog fundera på allt som ska fixas till dess och hoppas att jag inte somnar innan. *gäsp*


Jag e riktigt trött idag.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards