Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 9 april 2008

Av Therese :) - 9 april 2008 20:08

Då var man hemma efter ännu en arbetsdag. Det va ju skönt att komma hem. Men sen så var jag ut och skottade lite. Började med att skotta av bron och inser att den som skottat sist skottat bort ett galler som ligger framför bron samt tryckt stenen som låg framför bron in under bron. Skitbra! Så den som skottar tror inte att man kan skotta för hand det sista?


Och sen har man ju en person som man bor med som säger jag får hoppas jag kommer hem på fredag! Men ditt pucko. Hur fan kan man då säga att man ska åka hem på fredag och isf får man skicka någon annan. Då ljög du isf för mig. Och imorgon så kanske du skulle se till att vara hemma och bry dig om mig lite. Men inte verkar du bry dig!



FAN SÅ LESS JAG ÄR!!!

Av Therese :) - 9 april 2008 18:23

Jo det är tydligen så att det kommer in många många tips till skatteverket ang. folk som inte gör riktigt rätt för sig har man ju märkt. På E24.se skrivs idag om just det. Att grannen köper stora flådiga bilar eller kanske rent utav skryter om hela situationen gör ju att man kan fundera.. Och det förstår jag verkligen. Men man kan ju även ställa sig frågan, är det mkt avundsjuka bakom det hela eller vill man att man ska göra rätt för sig?! Antagligen får man aldrig fram något svar som man kan säga att det är just si eller så!


Hörde även att det på radion pratades om detta imorse och att intäckterna hade ökat med 52 miljoner kronor. Men frågan är ju var tar dessa pengar vägen sen? Får dom på skattekontoret dela på överskottet eller går dom till något vettigt? Kanske lika bra att inte ställa sig frågan.. För något bra svar får man nog inte på det.


Hur som helst så ska man kanske ställa sig frågan efter detta inlägg..

Är det rätt att anmäla grannen eller bekanta?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards