Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 7 april 2008

Av Therese :) - 7 april 2008 21:18

Det är hela tiden en massa tjafsande om Kina, OS och olympiska elden. Att folk orkar. Jag förstår inte riktigt vad man får ut på att tjafsa. Det är ju trots allt så att nu har Kina os och då e det väll bara att gilla läget. Det är ju knappast så att Olympiska spelen skulle kunna flytta eller så.. Iofs. så har olympiska spelen varit inställd, men det för hur längesen som helst.


Btw. så åt jag taccos till middag och ska jag berätta något för er alla.. Det var icas köttfärs som kan innehålla lite tarmbaktreier och så... Så man lär väll bli sjuk imorgon med tanke på alla skriverier som är hela tiden om bakterierna hit och dit.. Hhiihii! Äh, förr klara man sig så varför ska man inte klara sig nu...


NU är jag lite tröttis så dags för sängen.

Godnatt allesammans!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards