Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under mars 2008

Av Therese :) - 5 mars 2008 14:12

Imorgon är man äntligen ledig. Underbart! Hoppas det blir lika fint väder då som i morse. Isf kanske man kan sitta ute och bara njuta :D

Kanske att man orkar ta tag i målningen av tavlan å. Har iaf fixat klart med bilden som jag tänker använda och måla på. Hoppas bara på att det blir bra sen även...

Vi får la väll de see.

Nu ska jobba och slitas vidare.

Adjöken!

Av Therese :) - 3 mars 2008 18:54

Nu ska jag ta tag i sprayburken med färg som står på köksbänken och väntar på mig. Och dessutom måste man ju ta med det som ska målas på. Sen ska bort till grannens garage och måla lite :D

Nu ska det bli svaaaaaaaart! Sen ska jag försöka mig på att måla en elefant på den svarta tavlan... Ska bli spännande ;)

Av Therese :) - 2 mars 2008 21:28

Ännu en helg är snart över. Det innebär förstås jobb, jobb, jobb.. Boooring!


Verkar som att min sista fisk har dött nu :( Har kollat flera gånger om jag sett till den, men ikke.. Så ser jag inte till den tills nästa helg så tar jag nog bort akvariet. Och köper nog ist en stor cylingerformad glasvas där jag kan lägga lite svart sand samt ta akvarieväxterna och stoppa ner. Tror att det kommer bli fint :)


Sitter just nu att småkollar på någon flygvärdinne film som går på 3:an. Har sina charmiga tillfällen, men kanske lite väl ibland...

Av Therese :) - 1 mars 2008 17:49

Inget för den finkänsliga typen!!!


Men va faaan alltså!!!

Nog kan man kalla det Heta linjen Sundsvall asså!

Så gryyymt pinsamt! *asg*

Av Therese :) - 1 mars 2008 09:23

Sex med en cykel


Ingen saknar hunden "Pinchi"?


Trygghetslarm, vilken dödsfälla


"I´m lovin it"


Köpte hus, fick en by


oxå står det lite om mord, melodifestivalen 2008, intriger här och intriger där..  Som alla andra dagar förstås.


FRUKOST TAJM!

Av Therese :) - 1 mars 2008 09:00

Oj, nu är ännu en ny månad. Det är ju Mars och oj vad allt börjar dra ihop sig. Om typ en månad åker man till Kina.. Måste boka hotell... Men var ska man boka för att veta att det är ett bra hotell? Tips?


Ikväll är ännu en melodifestival omgång spännande. Håller tummarna för dom bästa. Vilka det nu är vet man ju förståss inte ännu :)


Funderar på att äta frukost och sen städa lite. Det vore välbehövligt. Vädret ute idag är ju lite halvtråkigt, snö snö snö.. (jag vill ha sol).


Kram på er allesammans!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards