Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under mars 2008

Av Therese :) - 11 mars 2008 22:24

Godkväll eller är det kanske godnatt!? Äh, jag vet inte. Sitter iaf och små tittar lite på tv:n, lyssnar på radion och leker runt på internet. Men det börjar bli lite tråkigt nu.

Har suttit och lyssnat på Timrå - MODO matchen som sänts på internet. Vinst för Timrå idag. HÄRLIGT!! För mer info: St.nu!



Nu funderar jag dock på om man ska kila till sängs. Börjar bli trötter.

  

Godnatt på er allesammans!

Av Therese :) - 10 mars 2008 11:09

Böcker är inte min starka sida. Jag föredrar istället filmer som man kan se. Böcker brukar vara så otroligt jobbiga.. Jag somnar alltid efter ett litet tags läsande. Men nu så har jag blivit tipsad om en bok. En person som funnits i mitt liv i en ynka månad. En person som jag kände inte kändes helt okej att ha som arbetsgivare.. Så jag drog efter enbart några dagar till mitt ny jobb, till mitt nuvarande.


Men allt började klarna för mig när jag insåg att det jag lästa i tidningarna om våldtäkter, samuraj man, trollkarl... med mera, med mera.. Det måste vara han.. Han alltså..


Och efter en tid fick jag rätt. Välldigt rätt. Bild och namn utkom och jag fick veta svart på vitt att jag gissade rätt eller rättare sagt kände på mig..


Nu har jag fått tips om en bok som handlar om precis han. "Alexandramannen : en berättelse om vår tids största nätsexhärva" av Wagner, Katia. Så frågan är, ska man köpa den boken och läsa den. Det kan ju trots allt vara intressant. Och kanske att man känner igen sig av en hel del som står i boken.

Av Therese :) - 10 mars 2008 07:50

 Artikel från Expressen

Senaste är att nu ska man använda sig av djur för att spionera. Kommer det fungera eller ej är kanske en fråga..

Det är sant, det kan vara en högteknologisk spion som kläcks fram hos ett laboratorium i USA.

Så nu är det bäst att se upp. För genom att operera in elektroder, batterier och videokameror i de levande djuren hoppas forskarna kunna skapa den perfekta spionen: diskret, billig och näst intill omöjlig att avslöja.


Tänk dig för innan du slår ihjäl en fluga!


Av Therese :) - 9 mars 2008 15:25

RÖSTA, RÖSTA, RÖSTA!!!!!

Av Therese :) - 9 mars 2008 15:11

Helt klart är att nu i vår så sitter vi helst i solen och myser har vi kommit fram till i den senaste omröstningen.


Omröstnings resultatet blev följande:


Vad gör du helst på våren?

Sitter i solen och myser    40 %

Väntar på sommaren    15 %

Tar fram cykeln    15 %

Sår blommor    10 %

Vår städar    5 %

Väntar på vintern    5 %

Håller mig inomhus    5 %

Krattar löv    5 %

Bloggar gratis ;)    0 %


Håll ögonen öppna, ny omröstning kommer snart..

Av Therese :) - 8 mars 2008 16:23


Hittade dessa på Brandos sida och kände jag ville dela med mig av dessa..  Men frågan är ju om man verkligen vill ha skor som ser ut som "man är barfota" och kostar 995spänn?!

Av Therese :) - 8 mars 2008 16:08

Så söta dom är alla barnen :)

Av Therese :) - 8 mars 2008 09:07

Har precis sett filmen The Stranger Inside eller som orginaltiteln lyder The brave one. En bra rulle helt klart värd att se! :D


Hett tips att se den filmen, kanske i helgen?!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards