Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 25 mars 2008

Av Therese :) - 25 mars 2008 11:34

VIDEO 

Är det sant eller ej?

Man kan ställa sig den frågan många gånger om men kanske att det är sant att man kan vara helt borta och inte göra något men ändå är man helt med vad som händer omkring sig. Tydligen var det så för killen Zack som var med i en olycka och efter en längre tids koma så dödsförklarades han. Men väl när det var dags för att börja donera organen så rörde han på tån och det blev hans räddning. Är det inte helt otroligt. Från att vara dödsförklarad till levande.

Sant eller inte, kan det verkligen vara en såhär lycklig historia? Jeh, man vet ju aldrig om någon hittat på den för att bli känd. Men jag hoppas verkligen inte det. Man får inte skojja om sånna här otroliga saker!

Mer info: Aftonbladet & Expressen

Av Therese :) - 25 mars 2008 10:37

Hur förbannat klantig kan man vara. Hur idiotisk dum får man bli. Ursäkta mig men.. hur kan en arbetsplats vara så förbannat klantig att dom fixar visum för 24april när det ska gälla from. 24maj? Käh? Då skickar dom iväg en arbetare som ska åka till Ryssland och när han sitter i Finland och ska vidare till Ryssland så upptäcker han att visumet inte är gilltigt.. FIFFIGGT! Som vanligt när det gäller detdär företaget i ett nötskal. Så nu verkar det som att killen min måste åka dit.. Skitskoj.. När ham har en lillebror som fyller 18 som ska firas (ännu inte köpt present). En gubbe som ska komma och laga tvättmaskinen dagtid och det passade inte när jag var ledig. Måste jag byta ledig dag? (jobbigt) Dessutom måste han hämta ut ett till pass pga. att jobbet krävt att ha ett pass. Sen så måste nya passet skickas in för nytt visum. Åhh... BLÄ! Sen måste vi hitta hotell dit vi ska. Fan va jag hatar sånthär oväntat skit! *KRÄKS!*

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards