Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under februari 2008

Av Therese :) - 5 februari 2008 17:49

Jag är grymt sugen på...


Av Therese :) - 5 februari 2008 15:32

Det är så härligt att vinna massa underbart fina priser. Denna gången har jag vunnit en kryssning Köpenhamn-Oslo. Frågan är bara om man kommer kunna åka på den?! Det kostar ju lite att ta sig till köpenhamn från Sundsvall och sen måste man kanske ta sig tillbaka hem igen sen även?


Men bara själva grejjen att vinna är ju super skoj :D

Av Therese :) - 4 februari 2008 18:56

Jag känner mig grymt uttråkad just nu.. Rastlös...


Har iaf fått ett paket på posten idag, Spännande att se :D

Tror iaf att det är ett pilates kit som jag vunnit. Nu ska tränas av.. Hahhaaa.. Man kan ju försöka sig på att träna med pilates grejjerna.. Men måste jag gå en kurs i pilates träning först?


Verkar som att mitt andra paket är på väg oxå nu :D

Spännande att se vad som kommer i det..


Matlagnings time nuu!

Av Therese :) - 4 februari 2008 13:28

Det är så roligt att tvätta *hihi* Men det är mkt tvätt känns det som :D

Men vad gör det, man har ju ändå inte så mkt att göra. Håller på att städar lite i garderoben oxå. Men det är inte så skoj så tro om man ska lägga ner det projektet tills man får lust...


Har varit ute och matat fåglarna lite oxå. Tro om dom kommer fram för att äta lite snart :D Hoppas! Dom är så söta när dom sitter där vid fågelbordet och kissarna sitter helst inne i köksfönstret och "pratar" med fåglarna.. Helst tror jag kissarna vill ha en mumsbit.. Men det får dom inte´...

Av Therese :) - 4 februari 2008 08:26

Godmorgon!

Ännu en ledig dag, underbart! Igår så började jag med att lägga upp en massa bilder för att framkalla. Jag inser allt att man borde framkalla lite mer ofta. Det är enbart uppåt 800 bilder att framkalla. Men då ska man inte framkalla alla bilder man har.

Men sen så blir det till att fixa fotoalbum till Turkiet, Indonesien, Singapore och Thailand. Och om det ska vara riktigt så ska jag skärpa till mig och framkalla lite bilder i vår mer då vi ska till Kina. Kommer bli spännande.


Dock inte bokat något hotell där ännu, någon som har varit i Kina - Peking/Beijing som har tips på hotell och vad som är ett "måste" när man kommer dit? 


Nu dags för att kila upp till en frukost.


Tjohoo så länge

Av Therese :) - 3 februari 2008 21:29

Jag bara måste dela med mig av detta underbara tips. Det är en snygg mobil från DORO. Tro det eller ej?! Dom tillverkar mobiler.. Vilket jag dock inte hört talas om innan jag såg denna och föll pladask för just denna :D


När man nu som jag börjar bli uppåt åren och får problem med synen och så är denna perfekt!


Doro HandleEasy 326gsm

Länk för mer info

Av Therese :) - 3 februari 2008 11:04

Har inte så mkt planer för dagen.. Mer än att jag ska nog tvätta lite i den nya maskinen.. som jag håller på med nu. Sen så plocka upp tvätten som tvättades igår :)

Hade önskan om att åka skoter och ut och grilla.. Men finns ingen bensin, så det verkar inte bli av.. :(

Så det blir kanske till att ta elgrillen och grilla lite korv med bröd till frunch?!

Så kan man ta fram fläskfilén och grilla ute till middag :) Ni kan ju gissa om jag gillar grillat kött.. som tar fram grillen för att grilla ute på vintern :)


Av Therese :) - 2 februari 2008 19:56

Dagen började med film, precis som jag berättade tidigare.

Sen så lite senare så åkte vi in till stan och Birsta. Där vi shoppade en del..

Köpte två serviser med muggar samt tallrikar, 16delar. Så det blev 8 av varje. Bra att ha och betydligt mkt snyggare än en massa blandat porslin :D


Sen så var vi och köpte en kombinerad tvätt/torkmaskin som vi håller på att testar nu :D Att shoppa den var inte det lättaste. Först att få tag i en försäljare och fråga om dom hade den eftersom att dom inte hade någon framme. Sen så när vi väl fick tag i en försäljare och han kollar upp det så kommer en kollega till säljaren förbi springande jätteledsen och ropar ut säljaren på lagret. Han kilar ut. Efter ett tag kommer han tillbaka och säger åt oss att vi måste vänta medans han gick ut och löste problemet i kassan över att tjejen plötsligt skulle dra hem pga. dödsfall. Vi vänta och vänta efter 5min kom han tillbaka och vi fick äntligen vår tvättmaskin :D

Så nu ska allt tvättas :D


Senare blev det kalas. Även det var trevligt. Var en liten söt bäbis där som var 1månad gammal. Åh, så söööt man kan vara när man e liten.. :)


Dags för att se götakanal 2 nu. Sänds nämligen på 4an nu för dom som undrar..


Tjoohooo!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards