Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Therese :) - 29 februari 2008 19:19

Så skoj Jempa att du blivit uttagen till att vara en poppis blogg i Mars :D


Jempa: Jag håller tummarna för dig gummsi!


Och alla ni andra: Rösta på jempa!!!

Av Therese :) - 29 februari 2008 19:08

Ja, om man nu har tur att paketet kommit iväg efter att legat på en hylla hos Posten och vila i en 3veckor så kan jag nästan slå mig i backen på att det är med på lastbilen som brann nere vid Stockholm. Står dock iofs. att det är paket från företag i Stockholms området.. Men vem vet?!


Jag hoppas att mitt paket kommer...

Av Therese :) - 29 februari 2008 18:49

Godkväll!

Var ett tag sen nu. Idag är iaf skottdagen. Och vad menas då med detta? Jo,dagen som infaller vart fjärde år och just den dagen så får tjejer/kvinnor fria till sin respektive. Dvs en dag vigd till oss tjejer, inte fy skam inte.

Dock inte något som gäller för mig detta år men kanske någon annan? :)


Har klarat av ännu en arbetsvecka vilket känns underbart! Jag har absolut inte tyckt att den varit rolig.. Dvs. BLÄÄÄÄ och JIPPIIE!


Imorgon är det melodifestivalen, tro om det kommer gå bra för Pirelli. Enligt vad osm sas på radion förut så var hon tippad vinnare. Imorgon får vi säkerligen se.


På måndag/tisdag hoppas jag att få ett paket, åtminstonde är jag lovad att få det. Men eftersom att det är skickat den 4 februari så hoppas jag inte på för mkt. Men det sägs att paketet har "fastnat" på ett omlastningsställe. Vem vet vad som kommer med posten?! Hoppas får man iaf göra :D


Dags att se lite tv nu.. Tjoohoo!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards