Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 23 februari 2008

Av Therese :) - 23 februari 2008 12:19

Det började med att jag klev upp tidigt. Gjorde mig i ordning och kilade ner till köket. Jag hade kommit på att jag ville baka frukostbröd. Hur gott är inte det lixom?

Så letade fram ett recept i kokboken.. (även att jag sen hittade det på ICA´s mjöl påse) och började. Det blev supergott! Mums mums!

Men eftersom att jag ändå hade mer jäst hemma så bakade jag även lite bullar eftersom att jag hade allt till det, trodde jag iaf. Kom till att jag skulle hitta bullformar. Arsch då, sluuut. Det fick bli bullar utan. Men inte nog med att det saknades formar. Sen när jag hade penslat med ägg och ska hämta pärlsockret så saknades även det. Så det blev inte riktigt vanliga bullar om man säger så...

Det blev bullar utan formar med chokladströsel på :D men det blev gott ändå.


Så nu funderar jag på om vi ska ta skotern på en liten utflyckt eller om man kommer blåsa bort då i "stormen"?! Vi får väll se, ska iaf kila ut efter tidningen som min mamma gett till oss i två veckor, najs deh! =)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards