Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Therese :) - 21 februari 2008 21:17

Oj så trött jag är nu. Kanske borde man lägga sig eller kanske ska man hålla sig vaken ett tag till? Kanske att man borde laga sig något att äta. Men vad?

Har ännu inte blivit någon middag. Det är liksom lite tråkigt att laga mat till sig själv när man kom hem kl. 19,45..


För rut ikväll så ringde dom från någon fond där man skulle skänka pengar för barnen i sydamerica.

Vi ringer runt en gång varje år och nu har vi kommit till ditt område osv. Dravvel dravvel. Varför istället inte fråga om man ringer och stör. Dessutom så gör dom som vanligt, passar på när det är en massa tv program på tvn som många sitter och kollar på. Så samtalen ska bli snabbt avslutad och att man ska skänka pengar.

Hon säger att 150kr räcker till mat en hel månad. Har du lust att skänka det. (okej, var det inte längre frivilligt belopp??)

Sen lägger dom fram det att kan man inte skänka denna måndad. kan man göra det i mars eller april. Dessutom fick man skänka ett valfritt belopp.

Faktist att jag tycker att det är otroligt jobbigt med sånnadär folk som ringer och ska sälja och vill att man ska skänka hela tiden.


Jag tycker synd om den person som måste sitta och ringa runt en massa!

Av Therese :) - 21 februari 2008 09:11

Ja, som jag skrev tidigare så var det månförmörkelse idag, men jag var dock inte så pigg så jag vaknade och såg den. Iofs kanske det hade varit coolt att se en röd måne.

Hur som helst, snart dags för mig att börja jobba... Åhhh, Orka inte är min tanke om det. Men man måste som alltid ta sig i kragen.


Tjingeling så länge.

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards