Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Therese :) - 20 februari 2008 18:31

Oj, så länge jag haft omröstning om julen, kanske känns lite som jag borde byta så jag gjorde det precis även. Så rösta på!Så här blev resultatet i förra omröstningen: 

Är du nöjd med julen?

Jepp    65.2 %


Nooo    21.7 %


Jag firade inte julen    13 %

Av Therese :) - 20 februari 2008 18:15

Nu är frågan, har polisen gjort något eller inte?

Kommer han bli fälld?

Hon ser ju inte ut att gå direkt rakt men jag tror ändå inte att hon har ramlat...


Har hon ramlat tro?? Se länken och sen så antar jag man får gissa...

Av Therese :) - 20 februari 2008 16:34

Har kollat runt lite på internet efter snygga fotoalbum. Har suttit och kollat runt lite på internet men det verkar inte allt för lätt att hitta har jag insett. Måste få plats för mååånga foton och dessutom måste det ju vara snyggt som jag påtala tidigare. Kanske blir det så att man får åka till Lagerhaus för att köpa ett vanligt "halvtråkigt" helsvart. Iofs. tror jag att det oxå kommer bli snyggt. Men tänkte om man kunde hitta något med speciellt. Någon som vet någonstans som det säljs snygga fotoalbum?

Tipsa mig, jag väntar på er ;)

Av Therese :) - 20 februari 2008 11:41

1:a pris

Två flaskor Zeta Raps & Lin, en god vardagsolja

med linfröoljans hälsoegenskaper.


Jepp, precis vad jag väntar på nu :D¨

Såg igår att jag vunnit två flaskor med olja. Ja, visst låter det roligt :D

Det är faktist roligt att vinna saker kan jag lova er! Åtminstonde tycker jag det är skoj!

Läste på ZETA´s hemsida om produkten och där står det:

Raps & Lin är en ny typ av oljeblandning där två goda oljor möts och ger en blandning med goda hälsoegenskaper. Oljan har en bra balans mellan de olika fetterna och är rik på omega 3.
Raps & Lin finns naturell och med en mild citronarom.


Det låter ju jättebra! En nyttig olja!!

Wiiiiih!

Av Therese :) - 20 februari 2008 09:00

Man kan ju fundera på om det är nya modeflugan att putta folk ut från balkongen för att folk ska dö. De första man hör när man slår på tvn i morse var ännu en person. LÄNK


Något jag funderar på är hur kan man ha samvete att putta någon från en balkong. Fast iofs. så kan man ju fundera på hur man ens kan ha samvete att döda. Att leva livet ut och vetat att man tagit ihjäl någon med vilje!

Om man bara skulle döda någon genom en olycka eller liknande tror jag skulle vara välldigt svårt att komma över.


"Låt dom brottslingar som förtjänar det, smaka på sin egna karamell!"

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards