Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Therese :) - 17 februari 2008 18:29

Ang. melodifestivalens deltävling 2 så tyckte jag att det var helt okeja låtar mestadels...


The Nicole - Razborka: Absolut inte min smak! En misslyckad Britney?


Lasse Lindh - Du behöver aldrig mera vara rädd: Var okej men alla kan inte gå vidare.


Andra Generationen - Kebabpizza Slivovitza: Hade detta gäng gått vidare med dendär låten så hade Sverige fått skämmas! Gissa va jag tyckte om låten...


Alexander Schöld  - Den första svalan : Minns inte ens hur den va...

Johnson & Häggkvist - One Love: Låt tyckte jag va lite tjatig, men dock slagerklang över den. Får godkännt.


Ola - Love In Stereo: Hade hellre fått gått vidare än Rongedal.


Rongedal - Just A Minute: Kunde fått komma till andra chansen, tyck ja!


Sanna Nielsen - Empty Room: Helt klart värd att komma direkt till finalen! Men hur kommer det gå i finalen tro? Är det verkligen en slager låt?



Nästa vecka väntar Linköping, spännande att se vad som erbjuds.

Mer info om melodifestivalen

Av Therese :) - 17 februari 2008 01:59

En dum tjurskalle som jag är så skulle jag banne mig följa med och bowla ikväll efter att jag slutade jobba 'vem fast jag inte är helt 100, men jag har ju inte sjuk så...!  Va så grymt skoj iaf. :D


Är dock inte helt hundra och frågan är varför det är som det är? Något fel inne i kroppen eller jobbade jag för hårt igår med en och samma syssla? Kanske att det blev över ansträngt och någon kroppsdel där inne blivit lite skadad av det?! Vem vet, vem vet?


Efter bowlingen var vi en sväng på Bishop Arms och kollade läget. En del folk ute trots att det inte är allt för långt till löning.


Nu måste jag kila till kojs och sova. Klockan är allt för mkt!


Men, ni kan ju gissa vem som segra bowlingen. Grunna på den karamellen! =D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards