Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 27 november 2007

Krämpor?

Av Therese :) - 27 november 2007 20:07

Då var det tisdag och en dag till ledigt. Imorgon måste jag komma ihåg att ringa bilvekstan och säga att jag inte kan komma på torsdag... Har ingen skjuss för alla jobbar så det blir jobbigt att gå på långprommis när man inte är riktigt i form :(


Har haft grymt ont i nacken och huvudvärk mot pannan.. Kanske något som legat i kläm.. eller har jag legat som.. hhmmm.. ja vad... en spänstig orm som rulla sig runt en kvist i trädet.. Men då får man ju inse att man inte längre är så vig.. Kanske att det är nackspärr? Äh, jag vet inte.. Proppa i mig Ipren och har en härlig värmande halsduk på mig nu. Så det är skönt.

Ska nog krypa till sängs nu snart. Och ta med mig vetekudden och lite tabletter till sängen. Man vet inte om man kan behöva ngn tablett framåt natten..

Har måsta ätit tabletter sen igår natt. Då va det feber som spöka.. Man kan ju fundera på vad som är på g. Jag känner mig frisk förutom att jag har grymt ont.. Men det är ju en annan 5:a!


En varm dusch och vila i sängen väntar!

Godnatt!

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz...


 
 
jempa

jempa

27 november 2007 20:52

hejhej! ja skönt att de blev ett bra svar på provet! jao, är luciadagen på en tisdag i år? tror iaf vi skulle kunna ses då, vore ju på sin plats tycker jag! Var ju länge sen vi "va"! Krya på dig! kraaam

http://jempa.bloggagratis.se

 
tinaz

tinaz

29 november 2007 09:11

Hoppas det blir bättre med värken i nacken =)

http://tinaz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26 27
28
29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards