Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 29 september 2007

Av Therese :) - 29 september 2007 23:17

Skönt att tjejerna på jobbet höll sig på benen idag, så att jag inte behövde gå ut och jobba.


Blev en sväng på måbra mässan idag med E och B. Vi shoppade litegranna. Jag shoppade ett par arbetsskor. Riktigt välbehövande eftersom att dom tidigare försvann vid semestern.. Trasiga spännen och sulor. Faktist tycker jag att dom var riktigt snygga och braiga för endast 299,-. Är bruna sandaler, sånna med två remmar över foten och en bak i hälen. Men känner jag mig rätt kommer jag ta bort remmen vid hälen. Tycker att det är skönt att inte skona sitter så "fast". Eller är jag kanske van att ha skor som jag kan få av mig?


E och B köpte varsin kudde :D


Sen ikväll blev jag bjuden på mat hos E och E. Potatisgratäng, lövbiff samt beasås. MUMS! Därefter såg vi filmen Se upp för dårarna tillsammans med grannarna och en D. Bra film tyckte jag!!! Rekomenderas!


Annars har dagen flytit på..

En jätteskoj sak.

En mycket tragisk sak.

Och en sak som blivit lite bättre.

Men innerligt hoppas jag att alla dessa tre punkter slutar väl till slut.


Nu blir det till att natta sängen! Godnatt!

Av Therese :) - 29 september 2007 09:57

Igår kväll så var Jenny här och hälsade på. Vi såg på tv och bara tog det lungt! Dessutom var vi så grymt trött att jag tror att vi båda somnade till för några minuter :D

Kristina kom dock inte :( Men...


Imorse så fick jag ett sms en liten pojke har kommit till världen imorse så man kan ju förstå att hon kanske inte hade tid igår :D

Tänk så härligt med en liten bäbis.. Åhhh! Hoppas att den lille gossen fortsätter må bra så det inte uppstår något.


Grattis Kristina och Petter!! :D


Här får man hålla utkik, kanske dyker den lilla upp?

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards