Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 28 september 2007

Av Therese :) - 28 september 2007 08:05

Imorse kolla jag ut och inser att det är kallt ute... Riktigt kallt? Jag går ut öppnar dörren och vill så gott som vända om samt krypa ner i sängen. Men eftersom att man måste till jobbet så var det bara till att kliva upp och dra iväg. Där i bilen var -6grader... Fatta ni, minus sex grader stod det på temperatur mätaren. Det är tragiskt. Inte ens katterna ville gå ut. Dom stannade inne!

Snart kommer snön, snart kommer isen! Jag längtar till sommaren!!!


Annars så är det fredag idag, känns härligt! Ännu en vecka avklarad! Ikväll så ska vi ha "tjejkväll" jag och jenny. Ska bli kul. Hoppas även på att Kristina kommer! ;) Dock har vi inte kommit på vad vi ska äta för mat. Tips?

Jag börjar iaf bli hungrig så tro om det snart är fika??! En timme kvar.....

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards