Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 26 september 2007

Av Therese :) - 26 september 2007 21:15

Det är rätt skoj.. jag har vunnit ett spel halo 3 till konsolen Xbox 360, men det stora problemet är nog egentligen att jag äger ingen Xbox 360 :( Hmm.. Lustigt..

Någon som har en X-box 360 Över?

Av Therese :) - 26 september 2007 07:19

Ja, man kan väll nästan säga det. På väg hem från jobbet så har jag 110km/h väg och sen kommer en ynka liten bit 90 km/h för att sedan fortsätta med 110.. Det är mkt lätt att låta bli att sakta ner. Så igår så tro det eller ej, där står dom med pickadollen och pangar på bilarna som kommer. Jag upptäcker det och kollar på hastighetsmätaren.. 97! ojoj.. fan då! Jag svär några svordommar för jag vet ju vad som då väntar senare på vägen. Där står snuten och plockar in fortsyndarna! Men som tur var blev jag inte inplockad. Står redan en annan bil där..

Hädanefter så ska jag skärpa mig. Inge mer fortkörningar!


Idag är det onsdag händer inte så mkt skoj då mer än att jag jobbar då förstås. Dagen börjar med att jag irriterar mig på folk...

Tydligen har dom kommit på att dom ska renovera vägen där jag bor just nuu. Så där har dom vägarbetsfordon överallt och en massa stort grus som dom lagt ut lite varstans..

Hoppas på asfalt snart!


Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards