Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 21 september 2007

Av Therese :) - 21 september 2007 21:34

Ja, då var man 25 fyllda år..


Har fått hur mkt presenter som helst. Det är ju nästan hemskt vad mkt saker man får och att man lägger ner så mkt pengar på paket! Ojojoj... Ja, om man säger som så.. Jag fick typ fler paket än på julafton och dessutom dyrare. Man får ju skuldkänslor över att man inte kanske har råd att lika bra, dyra och fina presenter! Men tack tack iaf alla som gratulerat mig!!


Telefonerna gick varm imorse.. Ring ring och pip pip.. sms och sång lät i luren. Men faktist riktigt skoj :D


Även att jag fick typ världens största grattiskort känns det som.. iaf har inte jag sett ett så stort ngn gång.. är nämligen super stort!

Blir väll till att dokumentera alla presenter, men det orkar jag inte göra just nu.. Är riktigt trött efter allt kalajsande!



Gäsp, gäsp! Jag är nu ett trött födelsedagsbarn!


Sova snart eller kommer det någon fler?

(det är nog så att med åldern orkar man mindre....)

Av Therese :) - 21 september 2007 17:16

Då har Sofie Fahrman varit på modevecka i New York.. Tydligen så har hon sagt att Våren och sommaren 2008 kommer bli med axelvaddar, hattar och stora smycken.. Länk


Stora smycken och hattar.. Ja, det kan ju vara okej kanske det.. Men axelvaddarna.. Det får mig bara att tänka på en viss "kavaj" liknande sak som ser gräslig ut.. urscha. Jag kommer ha svårt för det, tror jag!


Men för att vara på den säkra sidan... Ge tusan i den Sara och Anki, jag vill ha den själv om det blir mode med vaddarna! ;)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards