Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 5 september 2007

Av Therese :) - 5 september 2007 21:46

Idag känns det som jag inte gjort annat än att tvätta fönster.. :( BLÄÄ! Och ännu inte klar.. Får väll kanske tvätta lite imorgon med och fredag och helgen och.. ja.. sen borde jag väll vara klar? Jag har ju även skrapa bort färgen på fönstren så det har ju tagit lite tid det med.. TRÅÅÅKGIT!
Imorgon är det torsdag.. Snart helg igen. HÄRLIGT! Tro om det blir hundutställning i helgen? Syrran ska visst ställa ut sin hund för första gången :D *håller tummarna*


Någon som känner till nån som "har skaffat" en gammal Crecent cykel.. blå ihop vikbar som inte tidigare haft någon.. Typ skaffa den efter Måndags?? -Efterlysning... Tipsa gärna om var den finns då... Västernorrland/Hälsingland området typ... Kanske?


Tusan dessa tjuvar... Håll er borta!!! Tydligen är det flera i området där jag bor, som på tiden av månad blivit drabbade av tjuven! Men jag tycker att tjuvar ska skaffa sig pengar för att köpa sig sina egna saker och inte ta andras! Eller så kanske dom har pengar för att köpa sakerna men inser att någon annan har sakerna och man kan lätt gå och ta dom av den som har.. kanske för man är för snål?!? Nej, fy för tjuvarna! BLÄ på dom!


Godnatt

Av Therese :) - 5 september 2007 09:15

 Nu kan man ju fundera på vem som kan vara så otroligt nyfiken på hur vårat hus ser ut om sen inte kan stå för vem man är.. Hmm.. Enbart vara sådär nyfiken tycker jag verkar konstigt.. Sen att man inte tror att något hus finns... Käh.. Hade man följt bloggen tidigare hade man kanske sett att det funnits bilder tidigare av huset men men..


Kommentarer i min blogg:

OJA, vi vill se alla bider innifrån och ut : )

av Nyfiken den 30 augusti 2007 kl 16:27

Jaja skit i nallarna nu och sätt in lite kort på Erat hus : ) eller har ni inget hus??

av Nyfiken den 5 september 2007 kl 08:15

Hörru Nyfiken, jag tycker du ska stå för den du är och gärna lämna ut bloggadress till dig (om du har någon)..


Dags och fika nu, sen ska jag ut och putsa fönstren. Borde kanske gå ganska så fort. Hoppas på det men det är väll bäst att pälsa på sig regält så man inte blir mer sjuk. *host, host, snörvel*



Huset ska senare byggas om framme vid ytterdörren... men det blir kanske nästa år!?

Hur som helst.. Här har vi huset :)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards