Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under augusti 2007

Av Therese :) - 8 augusti 2007 16:36

Jempa.....Läs metro typ imorgon eller fredag.... HAHAHA!

Av Therese :) - 8 augusti 2007 15:56

Snart ringer fotografen från Metro. Dom gjorde tidigare idag en intervju med mig... Hmm.. Ja, vad ska man säga... Det blev lite pinsamt och jag blev lite chockad! *asg* Jag sa okej att vara med i en intervju... och sagt och gjort.. som vanligt blir det bara en massa tok när man lovar saker och ting..


Hon frågade var jag bodde, vilka artister jag skulle se och allt va det nu var... Jag minns faktist inte vad hon sa. Jag var i chock tillstånd.. Ojojoj... Jajjaa.. Hur som helst så berättade jag att jag just då var på Universeium för hon tyckte att det var mycket liv runt omkring och jag vet inte vad jag rikitigt sa men jag sa att där va många apor.. Men ändrade mig i sista sekunden och sa människor.. Sen fråga hon vilka artister jag skulle se... jag kunde enbart komma på en endaste artist... Åhh, gud så pinsamt det blev... Där stod jag och kunde bara säga The Ark... Finns ju flera som man kan se helt klart och även en hel del artister som jag känner mindre bra till men gärna ser dessa ändå.


Åh nu ringer domm....

Av Therese :) - 7 augusti 2007 14:11

Ville bara säga er alla en sak!


VÄDRET ÄR UNDERBART!!! :D

Av Therese :) - 7 augusti 2007 09:49

Godmorgon! Det är dags att vakna nu :D


Ska ta och stoppa i mig lite frukost för att sedan kila iväg ut igen! Arbete arbete. Taket är nästan nästan klart nu! Nära nära lixom :D Skönt! En etapp avklarad.. Dock inte fått på färg på huset ännu.. Men det kommer väll..


Hoppas det blir lika underbart väder idag som igår! Då var det verkligen underbar! Inte kanske för att arbeta i.. Men jag älskar värmen och solen :D

Skööönt!

Av Therese :) - 5 augusti 2007 21:48

Vandalisera utryckningsfordon, skärpning tack!

Man kan ju hoppas att den som är så dum att man vandaliserar en ambulans inte får hjälp när man behöver! Idioter!


LÄNK 1

LÄNK 2

Av Therese :) - 5 augusti 2007 21:40

Jag är less idag! Jätte less! Jepp, så är det! Man kan väll först inte sova bort hela morgonen för att sedan åka och äta middag som tar flera timmar och sen kommer man på att man ska åka vattenskidor och lämna mobilen i fickan när man har byxorna på sig garnatarat blir blöta och sen när man ska ta upp båten så får man inte upp båten för att bílen inte orkar och sen ska man hem och måla huset för att man ite har gjort det man skulle! 

Jag skiter i detta snart!

Av Therese :) - 4 augusti 2007 09:10

oj, så otroligt trött man kan vara. Igår var det målar dag. Mamma kom förbi mitt på dagen och hjälpte till att måla. Snäällt :D

Vi målade och målade och sedan började jag grund måla huset. Dock lågt ifrån helt klart.

på kvällen gick jag in vid 22. Var så slut då att när jag gick och la mig på sängen med bärbara datorn för att blogga lite.. slocknade jag snabbt.Hann inte ens skriva ett sms till mamma. ojojoj.

Nu är man åter utvilad?! tror jag.  Snart dags att kila upp och ut och arbeta lite-


Igår var jag även och besiktade bilen Det kan man ju säga var lite kämpigt. Trodde faktist inte att bilen skulle gå igenom. Skulle besikta 8.40 men blev tvingad att kliva upp vid 6 för att göra lite service samt byta däcken. Är kanske inte så lyckat att åka runt med vinterdäck?! :D

Bilen gick faktist över min förvåning igenom med någon enstaka påpeknig:

Det enda som var va att ena oranga glödlampan hade börjat bli dålig... samt att bromsskivorna hade lite rost beläggning.. Konstigt då... bilen har ju stått i 1½år... det försvinner ju när man börjar bromsa igen :D


Nu dags att ta sig i kragen. Målarburken väntar på mig!

Av Therese :) - 2 augusti 2007 23:52

Jepp, jag har namnsdag idag.. *hihi* och mamma och mormor! Grattis :D


Börja morgonen med att måla brädor.. Har ni hört att jag gjort det förut?? Därefter mitt på dagen kom en regnskur. Inge vidare! Jag tog då brummen för att bila iväg till mamma och hämta sommardäcken till min bil som ska besiktas imorgon. Måste lägga på däcken samt hänga upp avgasröret.. Det missa dom förra besiktningen att det var typ helt löst. Haha :D

Bjöd mamma, pappa och syster på tårta. Prinsesstårta.. Dock inte någon lyxig. Men en sån som finns att köpa i frysdisken på vilken mataffär som helst.

Sen så fixa jag internet hos mamma därefter dags att rejsa hem.


Väl hemma var det bara att piffa upp sig lite. för att sedan åka på grillmiddag hos killens föräldrar. Fick en massa gott och sen så bada vi "vildmarks" badet efteåt :D Underbart.. Men 42 grader är egentligen lite varmt.. men man behöver ju inte frysa iaf- Sköööönt!


Nu är det dags för att sova. Imorgon måste upp super tidigt och fixa til kärran innan besiktningen! Godnatt

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards