Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 29 juli 2007

Av Therese :) - 29 juli 2007 21:39

Idag har det smällt mest hela dagen.. Åska, blixt, dunder, regn samt lite sol och moln. Blev inte så mkt renovering på huset idag. Började med målning av bräder imorse.. Såklart kom regnet och en störtskur öste ner på mina brädor. Gick in och åt lite i väntan på att regnet skulle lugna ner sig.. Det gjorde det och jag kilade ut för att ta bort täckningen från mina brädor för att förhoppningsvis få dessa att torka. Då slår ovädret till igen.. Denna gången blixt och dunder. AJaj.. bara till att kila in igen.. Gick bra hårt här. Som tur var hade jag varit förutseende så dator, telefon och tv var utdragna. Tur det, annars vet man inte hur det hade gått. Gick så hårt att när killens pappa prata i telefon bröts samtalet samt att strömmen försvann för någon sekund. Sen kom den åter igen. Senare försvann strömmen i kanske en halv sekund. Attans å, jag tycker inte om busväder.


Senare på kvällen när det åter blev uppehåll så var jag ut och slipade lite på väggen. Så det blev ju iaf lite gjort där med. Skönt det. Snart kanske man kan börja å måla?!

Imorgon hoppas jag på bättre väder. Så att man kan ta väl hand om arbetsminuter! Måste jobba på då, endast två veckor kvar av semester :(

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards