Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 20 juli 2007

Av Therese :) - 20 juli 2007 21:42

Nu är takteglet bortrivet från framsidan och på taket finns nu en fin pressening.

Ärligt talat, det ser gräsligt ut på vår gård.. En lastbil mitt framför dörren, byggställning huset runt, stenbitar här och var, färgskräp på backen och allt annat som står huller om buller. Men så är det i bygg tider. :D


Skorstenen är iaf klar. Den blev jättefin! (duktiga gossar)


Skrapning av väggarna pågår.. Det har blivit mestadels mitt jobb, jobbar vidare imorgon... (Skulle de den personen veta som påstod att chefen skulle "skälla" om det inte blev riktigt skrapat..)


Idag var nära en olycka på bygget... Killen min höll på att halka ner från taket :S Tur för lille gossen att vi hade byggställningarna runt huset som han föll ner på. Allt gick bra! *pustar ut*


Håller tummarna för att ingen kommer att göra sig illa, mer än jag då.. som hela tiden lyckas slå mig på tummen med hammaren! Hahaa!

Den är typ, BLÅÅÅÅ!

Av Therese :) - 20 juli 2007 08:58

Hur kan man vara så förbannat dum. Har man så otroligt lite att göra att man måste ge sig på levande djur och människor. Låt domdär förbannade ungarna som tände eld på katten få känna hur det känns att bli indränkt med bensin och tänd sedan på. Jag blir arg på folk som tydligen är helt känslolösa. Oavsett om ungarna var 15 som gjorde denna onda gärning eller 100 så låt dom få smaka på vad dom utsätter djuret för! Dumma ungjävlar!

Hoppas att den lilla kissemissen kurerar sig snart igen.

Läs mer om lille Adam

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards