Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Therese :) - 18 juli 2007 18:22

Det är dags för att klaga lite känns det som...


Man kan ju funderar på vad posten har för sig. Tydligen så har någon person beställt kallingar till en adress som ligger ett antal mil ifrån där jag bor. Men tycligen har jag samma efternamn som mannen som beställt. Men det ska väll därför inte vara en anledning till att lägga det i min låda?

Posten borde ju ha lite säkerhet på sin utdelning tycker jag... Så vad ska jag nu göra med detdär förbannade paketet som dom tryckte ner i vår postlåda..? Ska jag måsta fixa så att det skickas vidare igen... Det är ju trots allt en adress som posten verka strykt över och skrivit ett helt annat.. Men när man söker på adressen på eniro så finns det en person där som heter så och som har den adress som står på paketet. Om då posten är så talanglös att man inte kan hitta till adressen så mår man väll skicka tillbaka paketet tiill den som är avsändare eftersom att det står företagets namn på paketet! Jag är vill ingen mellanhand för lagring av paket va jag vet iaf..

Att tillägga är ju att dom någon rivit sönder kartongen på förpackningen.


Man vill ju gärna att paketet ska komma dit man har beställt det och inte till någon annan brevlåda i någon annan by flera mil ifrån...


Hoppas att jag får mitt paket som jag väntar på..


... väntar och ser!


Av Therese :) - 18 juli 2007 09:24

Ny dag, nya möjligheter.


Ja, visst är det så. Men min dag idag ser ut ungefär som igår.. Slipa och slipa. har infört att jag måste ha hjälm på mig när jag står och slipar. Härom dagen var det välldigt nära att jag skulle få en tegelsten i huvudet. Misstänker att hade den träffat hade det varit mindre kul nu..


 

Dags att ta tjuren i hornen och kila ut och slipa vidare.......


(snart måste istapparna bort...)

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards