Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 17 juli 2007

Av Therese :) - 17 juli 2007 21:55

Äntligen, idag ringde dom och började prata om biljetterna och det som jag vann :D Najs najs. Så ska väll ta och kolla upp nu exakt när hur och var jag åker. Najsigt det :D


Ne, jag ska nu kika vidare lite på internet... där verka man kunna hitta allt möjligt konstigt.....


En kille springer naken genom stan... pinsamt.. Haha :D

Av Therese :) - 17 juli 2007 00:28

Semesterdagarna tickar på.. ojojoj... känns som det snart är slut :S


Man jobbar och sliter typ hela dagarna. Men man måste ju få saker och ting gjorda. Jag har slipat och slipat. Slutade nu ikväll vid en 22 och sen plockade jag undan alla saker för att sedan bege mig ut på en cykel tur. Skulle nämligen kika om jag hittade igen ena missemissen som inte varit hemma på sen igår morse. Hittade henne efter en tids cykelsväng. Hon satt då vid en lägda en bit härifrån. Vad hon nu gjorde där, vet jag inte men hon mjaua gladerligen och kom springande till mig när jag prata med henne :D


Sen gick vi tillsammans hem och där gjorde vi iordning varma mackor som vi proppade i oss med lite mjölk till, var riktigt gott. Imorgon blir det "ny bakat" bröd... Åtminstonde nybakat för idag. Ska bli gottigt det.. Längtar redan till frukost!


Annars idag har skorstenen blivit riven. Killen och hans pappa fixa det. Duktig som dom är.. Själv så är jag så höjdrädd att jag var glad att jag klarade av att klättra upp på ställningen och sätta mig på den. För att jag ska känna mig säker och trygg att inte ramla ner så håller jag helst av allt i mig i stuprören och rännorna... Men jag vet dock inte om dom skulle hålla om jag ramla ner.. Dom är askassa.! Haha...


Börjar väll bli dags för att kila till sängs. Är lite tröttis. Men skönt iaf med sovmorgon på mornarna.. Har nu på semestern sovit iaf till kl. 8,30..

Värsta lyxen lixom :D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards