Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 13 juli 2007

Av Therese :) - 13 juli 2007 19:23

Nu är semestern här. Skönt! Lär väll inte göra så mkt under semestern antar jag mer än att slipa, måla och bygga. Men det är ju skönt när man väl får allt klart. Sen blir det ju en resa till Göteborg till Way out West. Men tro bara när dom ska ringa till mig för att boka resan?! Hmm.. Dom borde väll göra det snart?! Ska iaf bli skoj med en lite semester tripp iaf!


Snart ska jag ut och fortsätta med den vanliga kvälls nöjjet.. Slipa och slipa.



Insett att jag har ju inte heller lagt upp några bilder från Gatufesten (lördag) Blir kanske några snart... Vänta och se ;)

Av Therese :) - 13 juli 2007 16:21

Då har man åter igen vunnit! Haha.. :D


Du har vunnit ett besök för familjen (inträde för 4 personer, värde ca 700:-) på Astrid Lindgrens Värld i Vimmerby den 18 augusti 2007.

Ja ni, jag säger då det jag :D



Skönt att det är semester nu...Yehoo!

Av Therese :) - 13 juli 2007 07:26

Idag är det då sista dagen! Sen varvar man upp för semestern!!! Trevligt värre lixom :D

Blir kanske en tur till Örebro imorgon?! För att införskaffa en cross, vi får se.. Tydligen hade killens lillebror tänkt åka ner idag men så blev det inte. Har hittat en cross som han är "kär" i.


Är inge vidare väder idag, det kom världens skur precis efter att jag kommit utanför dörren, himlen är mycket mörk.. Kommer det bli åska och blixtar? :S



Nedräkningen fortsätter...

Fredag, lördag. söndag

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag

måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag, söndag.

SEMESTER snart...

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards