Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 8 juli 2007

Av Therese :) - 8 juli 2007 20:10

Ja, man kan ju fundera. Tydligen finns något som heter M-koppen (även kallad menskopp eller bara kopp) som man kan använda ist. för tampong eller bindor. Hittade ang. detta på Expressens hemsida. Ibland kan man ju fundera hur den används. Jag har i varjefall aldrig hört talas om den tidigare eller sett den iallafall. Haha... Fast fungerar den så visst kan den vara fiffig..



Så, då har jag precis sökt lite på internet ang. m-kopp och hittat en sida om dessa. LÄNK Någon som testat m-koppen??


Berätta gärna va ni tycker vettja.. :D Kanske man någon gång kommer på att man ska köpa en..

Hahahaaaa :D

Av Therese :) - 8 juli 2007 14:14

Hittade en artikel på Expressens hemsida som jag kände jag bara måste läsa. Har varit på precis dendär platsen och började därför fundera, var det verkligen sådär när jag med var där? Var man så dum att man inte kommer ihåg eller kanske inte var så "hemskt" då? Det verkar trots allt som att det har blivit värre det senaste året upptäckte jag sen när jag läste i personers kommentarer. Men man kan ju börja fundera på om det kanske är så att Sunny Beach i Bulgarien har tagit över partyplatsen Kos i Grekland isf. Har ju även varit på Kos, så man vet ju hur det även var där.


Det var precis dessamma som beskrivs i Sunny Beach. Egentligen är det skandal vad folk kan vara ute efter.


Är det för man är ung och dum eller vad?

Av Therese :) - 8 juli 2007 12:42

Vi tar idag och lägger in om en ny omröstning. Jag tycker att vi tar och kollar upp lite ang. Gatufesten som var i Sundsvall i veckan. Vad sägs om det?

Rösta på i omröstningen vettja =D

Av Therese :) - 8 juli 2007 11:41

... Sundsvalls Gatufest som nu är avklarad för 2007!


Här följer länkar med bilder och information från Gatufesten..


Minnen

Å mer minnen

Samt lite från ST.nu

och

Dagbladet

:D

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards