Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 3 juli 2007

Av Therese :) - 3 juli 2007 20:16

Mister R hade visst vunnit samma pris som mig idag på Rixfm. :D
Så det blir kanske till att kila bort på Primero och tjekka läget. Äta lite buffé och dricka vin.. Eller kanske cola..?! Man lär väll ha bilen i stan... Hmms.. hur som helst så kan det ju bli roligt när man kan gå fyra stycken. Ville du med Jempa? Annars, någon annan som anmäler sig? :D


Råkade ut för en rätt så rolig sak idag på jobbet. Mobilen ringde och jag svara. På andra sidan luren så säger personen att det är D och undrar om han kommit till Therese. Jag tänkte, jag måste hört fel.. Hmm.. Sen börja han prata om jag skulle komma och byta av honom kl. fyra. Va, svara jag..  Jag förstod inte så mkt då.. Men roligt var det. Hur som helst så kom vi fram till att han ringt till fel Therese. funderat på det hela och kommit fram till att det måste vara så att hans telefon gick ju sönder i helgen. Då måste han lånat tjejjens telefon (min arbetskamrat) och jag har legat inlagd i telefonboken. Men rätt lustigt var det iaf. Hahaha :D


Dags att kila ut i det fina vädret för ett tag!

Tjaaao!

Av Therese :) - 3 juli 2007 14:22

Idag så har man vunnit 2 biljetter till Primero imorgon när "det lilla äcklet" ska dit. Kan ju bli trevligt. Buffe och ett glasvin.

Roligt att vinna saker har jag kommit på.

Me love to win!!! :D


Imorgon blir det nog även middag i Dallan tältet som det verka! God mat där. Mumsigt värre lixom *hihi*

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards