Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg den 25 maj 2007

Av Therese :) - 25 maj 2007 17:14

Mitt på dagen ringde telefonen och jag svarar. På andra sidan tråden är en man som frågar om jag är upptagen. Jag svarar att jag är på jobbet. Han säger då att han ska återkomma. Okej tänkte jag och sen va det inge mer med det...


Försäljare eller undersökning... tro va de nu va?!


Åter nu i eftermiddag ringde mannen.. Han frågar mig så att jag verkligen kommer på inspelningen på söndag. Va? Asså, jag fattar ingenting. Svarar jag.. (dum norrlänning) Ja du har ju boka in dig på inspelningen av programmet ID. Hmm... Nej, det har jag nog inte... Jag har varit med i en tävling möjligen där man kunde vinna biljetter...  Ja, vi kom fram till att det var nog så som jag hade blivit uttagen.. Men jag har inte blivit meddelad om det.. Opps! Lite kort varsel kanske för att dra iväg till Stockholm på söndag eftermiddag när det inte är planerat så... Inspelning på Söndag eftermiddag/kväll. Tydligen kunde jag få ta med lite kompisar om jag så ville...

Hade ju varit skitskoj... Men egentligen är det en dag som inte passar så bra... Det är ju inbokat andra saker då... Hmms :(


Gnuggar knölarna tills imorgon...!

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards