Välkommen - känn dig som hemma

Alla inlägg under april 2007

Av Therese :) - 5 april 2007 07:54

Om blåsten skulle ta och lugna ner sig lite så skulle det klart var amkt skönare att vara ute! Annars skiner solen och det är underbart!Har stoppat i mig lite godis till morgonen.. Är ju trots allt gott... Funderar på att börja med taccodipen nu eller ska jag ut och hämta in tidningen och läsa igenom den?! Lär väll stå om brand, misshandel, hot & våld och allt det vanliga som repotage. Tidningen ser ju så gott ut som likadan varje dag :(

Av Therese :) - 4 april 2007 19:37

Idag efter jobbet åkte jag och inhandlade lite påsk godis! Dock känns det som att jag proppat i mig mer än hälften själv! Jobbigt såntdära.. När man typ bara handlar en massa godis som man själv tycker om. Har även för den delen fyllt upp med lösviktsgodis i paradis asken som jag så gott som tömde härom dagen. Så jag hoppas Mr R inte blir så arg på mig då?! För det är ju åtminstonde nya godisar i asken.... doxk inte enbart choklad.... Men man tager va man haver! :D

Av Therese :) - 4 april 2007 14:45

Det känns skönt att man fick lägga fram rätt ord till rätt person :D Skönt att jag sen fick medhåll från personen jag sa det till! Haha!!Gör jag mig inte hörd så kan ingen heller höra mig...

Av Therese :) - 4 april 2007 13:12

Imorgon är man ledig! Ser fram emot det. Då blir det besök hos mammis, pappis och systeryster. Troligen skulle dom bjussa på taccopaj. Inte helt fel :D Kanske att man egentligen skulle gjort lite taccodip och ta med. Ett mumsigt recept som består av räkor, purjolök, majonäs, ost, taccosås och kanske något mer?! Sen tar man taccocips till! Nå, inte för stora förhoppningar.. vi får väll se...

Av Therese :) - 3 april 2007 20:08

Oj, jag har precis nästan ätit upp alla godisar i paradis asken.. och jag som gav bort den i helgen... *fy skämmas* Men ack så goda dom är! Fast nu ska jag försöka hålla mig borta från godis och istället gå och fixa iordning en grillkrov med bröd till mig. Låter väll smaskigt?Sen är det väll dags att gå och sova igen. Imorgon är en ny arbetsdag och då hoppas jag att inte uppleva det jag gjorde imorse! För er som inte hört vad som hände så kan jag ju meddela att hemtelefonen ringde klockan 7 och jag var helt säker på att jag skulle börja 10.. Hmm.. Men hur som helst så tänkte jag FAN har jag försovit mig?! Jag försöker harkla till rösten och svarar. Då är det dendära förbannade faxen som står och tjuter! Åhhh, Har kollat upp nummret som vi fick och det visade sig att tydligen har vårat hem nr tidigare varit ett enbart fax nr.. Ni kan ju gissa hur många gånger som telefonen ringer och det låter PIP, PIP, PIP....

Av Therese :) - 3 april 2007 12:01

Blir fläskfilé med potatisgratäng till lunch. Ska bli gott. Längtar! Blev ingen frukost imorse heller. Så hungern börjar tränga sig på. Känner mig rätt så less på det mesta. Skulle kanske vara bra att ha något "skoj" att se fram emot..I och för sig så skulle det väll vara skoj om Thailands resan till vintern blir av. Fast det är ju dyrt att åka dit och jobbigt att spara när man renoverar hus samtidigt. Måste spara spara! Kom på idén att man kanske skulle kunna hyra ett hus där nere när man är där.. Billigare boende kan ju vara bra.. fast man kanske måste städa så noga och så när man ska därifrån.. Äh, får se.. Kanske bättre med hotell/lägenhet på det viset..?! Någon som provat på att hyra hus nere i Thailand under vistelse där??

Av Therese :) - 2 april 2007 21:12

*gäsp*Jag börjar visst att bli lite trött nu. Borde man kanske krypa till sängs och kolla på lite tv måtro? Helst av allt hade jag önskat att jag kunde ligga och se någon film. Men funkar inte så bra med tanke på att dvd spelaren verkar vilja lägga ner :(Började se på en film och vips så indikera det på skärmen att disk inte kiunde läsas. Efter det har den inte kunna spela några skivor. :(Dock är det garanti kvar på den.. Men det jobbigaste är väll allt att om man ska lämna in den så måste dom ha alla sakerna dvs. dvd-spelaren samt högtalarna eftersom att det är ett hemmabio system.. Känns rätt jobbigt. Kanske enklare att bara köpa en ny spelare?! Någon som har någon dvdspelare med inbyggt hemmabio syst?Kram o godnatt

Av Therese :) - 2 april 2007 10:55

Det är åter igen måndag.Veckan har börjat lite tungt. En person hemma och vabar och det påverkar ju arbetet lite granna. Dock inte så mkt men det som irriterar mig mest är att informationen kan man inte säga till dom som berörs utan det trycker vi in i en pärm och sen kan man sitta och njuta över att situationen är löst!Är dessutom jättetrött idag. Känner inte att jag riktigt orkar med idag.. Fast det var dock rätt så skönt att vara ledig i helgen.Nästa lediga dag snart, tack.........

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards