Välkommen - känn dig som hemma

Direktlänk till inlägg 25 april 2007

S T O C K H O L M

Av Therese :) - 25 april 2007 21:23

~ ~ S T O C K H O L M ~ ~

I helgen så blir det Stockholm med jobbet ska på KåÄss (Karolinska Sjukhuset) och sen blir det väll Riksarkivet. Kan ju bli kul?! Vi får iallafall hoppas på det! Sen på kvällen ska vi ut och äta lite samt att det kanske blir något annat skoj.

Dock verka det inte som att ena tjejen ska med (iaf som det lät idag). *snyft* Men iofs. så kan jag verkligen förstå att det inte känns så skoj att kanske dra iväg till Stockholm och vara med jobbet och partaya när man precis blivit uppsagd. Men man kan ju alltid hoppas att hon ändrar sig!!!


Allt hände så snabbt att man funderar, vad hände??!

 
 
Tinaz

Tinaz

26 april 2007 09:26

Ja, det suger verkligen med uppsägningen!

Hmm, märkligt! Jag kollade på mina inlägg på din sida och när jag klickar på mitt namn så kommer jag till min sida, så det verkar vara något fuffens...brukar inte skriva två stycken http heller...Hur menar du?

http://tinaz.bloggagratis.se

 
tinaz

tinaz

26 april 2007 15:33

Ja, det blev ett kort samtal =(

Det ska bli kul att få träffa Anki och Cattis i morn! Det går långt mellan gångerna nuförtiden! Får hoppas på att jag kan komma något och jobba framöver när ni andra också är där. Kramiz

http://tinaz.bloggagratis.se

 
Kisse

Kisse

26 april 2007 19:36

Vi har ju husvagn så kommer använda den som en andra bostad nu under den värsta tiden, vi ska ju gjuta så blir utan kök i minst en månad :(

http://kissegirl.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Therese :) - 6 oktober 2012 13:21

Sitter just nu på ett café i huddik kollar på utsikten i ens fönstret sjöbodar andra trafiken och nedanför mins fötter en massa fler folk som fikar. Nu blir strax en sväng i affärer alltid lika skoj. Sen blir det tacco kväll. :)...

Av Therese :) - 18 augusti 2012 06:02

Precis som alla andra år brukar det vara samma "skrot" på Selångers marknad men detta året hittade jag detta också :D...

Av Therese :) - 13 augusti 2012 18:46

Gjorde precis ett besök i mosters hallonbuske. Mums vad gott det är med stora trädgårdshallon!...

Av Therese :) - 24 juli 2012 14:42

Härligt väder ännu en dag så då tog vi en fika mamma, faster och kusin. Blev glass, mums!...

Av Therese :) - 22 juli 2012 14:46

Smultron är så otroligt gott! Mums

Presentation

Gästbok

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Bloggplatsen ska i framtiden ha reklam på bloggen vad tycker du om det?
 Dåligt!!
 Bra!!
 Va?
 Lite reklam skadar väll inte?
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Sök i bloggen

Länkar

RSS


Skapa flashcards